Sleepy head

Blev lite tv-tittande till ungefär halv elva eller nått sånt, sen samlade jag mina krafter och satte mig vid datorn, och blev huur pigg som helst. Kändes ganska konstigt med tanke på att jag inte suttit vid datorn på galet länge, hade vant mig att inte ha nån dator, och de kändes fan bra. Har suttit i telefon med elin i mer än 2 timmar och pratat om sjukt mycket grejer. Var inte tänkt, vi gjorde som vi brukade förrut, ringde och tog varsin cigg och småsnackade lite. Men det kändes jättebra att prata med henne igen, det är som våran tradition. Att sitta uppe på nätterna och prata i telefon och röka haha :) var ju faktiskt mer än 2 månader sen vi gjorde det, tillomed 3 kanske? :O tiden går fort. Men nu är allting bra igen mellan oss, och tack gud för det för elin är en person jag faktiskt behöver. Nu ska jag försöka sova för jag ska upp om 8 timmar, duscha och dylikt sen ska jag träffa albin och amanda nere på stan , och förhoppningsvis blir det en kväll hemma hos albin imorgon, om jag får det för pappa. Vill verkligen, eftersom han flyttar på tisdag :( och jag om 10 dagar.. så är som sista chansen för oss att spendera tid tillsammans. Kommer sakna honom så otroligt mycket. Jaja , godnatt!

Elin läskade mig med Risen också, hata henne.. :( hahah

Kommentarer
Postat av: sara

uuh vad äckligt :O jag har värsta fobin för spindlar också och sen då lever dom i mitt rum.... :s

2008-08-11 @ 15:03:41
URL: http://sarasundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0