Singin' dollar dollar bill y'all

Goodmorning sunshine! Varit uppe två timmar redan men ändå. Druckit cappucino och ätit en fille-macka och bara slappat framför tvn. Fick ett jättefint sms av amanda inatt, tack för det gumman! Ska snart iväg och shoppa litegrann, mamma lämnade en 100dollars sedel på bordet åt mig, så nu jävlar blir det att shoppa.. iaf ett par jeans och nån tröja, kanske lite smink.. får se vad jag hittar :)



Älskar sedlarna här, dom är gjorda av plast typ, dom är helt omöjliga att riva sönder!

Kommentarer
Postat av: annish

baby , mycket pengar !

jag saknar våra shopping dagar älskling





saknar dig till tusen, nu börjar det kännas !

2008-08-25 @ 11:07:50
URL: http://annajss.blogg.se/
Postat av: amanda

hittade du nå fint gumman ?

haha hoppas jag inte väckte dig med mitt sms ,

puss

2008-08-25 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0