Pillerburkar

Blev stan idag med amanda i det vackra vädret, ehrm.. Var dock ganska mysigt med regn, och det var ju inte speciellt kallt. heller. Var först på banken åt mig och satte in pengar, sen träffade vi lillanna för hon och amanda skulle käka litegrann. Gick runt och kollade på allt möjligt, och jag köpte mig då en ny ögonbrynspenna, ÄNTLIGEN, har haft min sen i nian nån gång och den är nu ca 1 cm lång. Amanda shoppade lite mer grejer inför skolan och så, hittade ascoola understrykningspennor med hundar på typ haha. Gick även in på bokia för att kolla pennor och kalendrar, och hittade väärldens grymmaste pennvässare i form av en flodhäst, man vevade i svansen och så öppnade den och stängde munnen medans man vässade. Helt klart bästa fyndet någonsin! ett plus i kanten också att den hade sugproppar under fötterna så man kunde sätta fast den vars som helst typ. Slutade med att vi köpte varsin kalender och pennor till. Begav oss en sväng till åhlens, stället man kan hitta vadsomhelst på.. vi hittade en liten avdelning där allting var typ japanskt och man fattade ingenting som stog. Men sen hittade vi, och det var pillerburkar i alla möjliga storlekar, och bara helt konstiga saker som man inte fattade va man skulle ha dom till, galet roligt att undersöka allting. Det bästa vi hittade var en resehårtork som var typ mindre än min hand och ihopfällbar, måste nästan köpas. Strosade runt ett tag tills amanda skulle hem, och jag träffade matte som gjorde mig sällskap på bussen, som läckte in vatten från taket, och allt landade typ rakt på mig! Arggh, jävla B buss. Fick låna en "tidning" som jag vill kalla för bok eftersom den är så JÄVLA tjock, man kan typ mörda någon med den.. är iaf en tidning med bara tatueringar så ja kanske hittar nått fint eller får nån idé, och nu håller han på försöka skicka över en mapp med 6640 tatueringar till mig på msn , kommer ta ååår.
Ikväll blir det iaf att fara till älsklingsbubben albin :)



En bild på nya kalendern,
och så kände jag för att vara lite ego.

Kommentarer
Postat av: suss

gud vilken fräsig kalender, vart köpte du den? =)

2008-08-11 @ 22:25:05
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

okej, tack! :)

2008-08-13 @ 12:36:04
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0