P to the arteeeyyy

Hade ingenting att göra igårkväll så jag for till matte och janosh, och därifrån skulle vi cykla ner på stan. Tänkte att de skulle bli en lugn kväll, eftersom jag inte hade nån dricka. Men väl framme på festen vi skulle till så fick jag ett 6pack 3,5or av matte, och sen bjöds det även på en jävla massa sprit som vi shottade. Jag kände ingen av tjejerna jag satt med, men vi hade jävligt trevligt iallafall! alltid roligt att lära känna nya människor. kvällen var grym , och minnesluckorna är ganska många hahah.. men det är väl så det ska vara antar jag! hursomhelst blev det lite för mycket för mig där på slutet så jag låg och spydde , sen ringde jag runt och försökte ta mig hem men det slutade med att det blev taxi som pappa skulle betala. han var inte speciellt glad på mig när jag kom hem vill jag lova. Sjukt kul kväll var det iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0