On our way

Middagen med tjejerna var underbar, jättemysigt! Kul att få träffa alla också, även fast alla inte kunde komma men .. maten blev grymt god iaf! Nog för att det inte är svårt att göra tacos men haha... fyra av fem toasters lätt! Efter middagen såg vi film, När mörkret faller tror jag det var.. den var faktiskt bra. Sen gick jag hem med amanda och anna, där anna bjöd på en liten privatshow , Abba - Honey honey. Hahaha den tjejen blev ju som hon blev. Sen låg jag och amanda uppe ganska länge och hon hjälpte mig plugga på provet som faktiskt gick riktigt bra idag. var nästan hemskt att komma tillbaks till draggen, vill fan inte gå där! hahah. Men 5 månader till borta från skolan kanske får mig att sakna den, vem vet. Blev stan en stund och massa maaat som satt bra, sen kom Ken dit och lämnade igen mina grejer. Tog bussen hem där jag träffade gustaf och janosh och hade en trevlig pratstund, sen har jag packat.. det är sjukt svårt att välja ut vad man ska ha med sig och inte faktiskt. Ska träffa anna en stund ikväll, byta kläder och sånt dära, sen även olivia och ha det trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0