Min resa

Resan började klockan 9 på torsdag morgon, då jag och pappa satte oss i bilen och åkte iväg mot stockholm. Jag sov nästan hela resan, men pratade i tele med nån av tjejena ibland. Såg en as snygg bil där det stog "hellre herpes än volvo", vilket jag tyckte lät jättebra. Hursomhelst, kom till arlanda strax före 5 ungefär, så hade 3 timmar att döda innan planet skulle gå. Jag och pappa gick runt och kollade lite, satt en stund och såg på OS, och åt middag. Sa ett ganska kort hejdå till pappa och försvann in genom gaten, höll på börja gråta då för att han sa förlåt och en massa sånna saker. Så jag gick och satte mig på en toa och ringde anna och olivia, pratade lite med dom. Kl 8 gick planet till köpenhamn, där jag stormtrivdes. Dom har en sjukt fin flygplats där, så jag gick runt där och bara kollade typ. Sen bar det av mot Bangkok , och självklart fick jag sitta omringad av asiatiska gamlingar som inte höll käften och var allmänt skumma. Fick tillslut sova en stund, men blev väckt igen för de var dags för mat. Sen fick jag sitta i bangkok i 4 timmar, var inte speciellt kul. Satte mig och läste en bok jag köpte i sthlm, Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. Den är sjukt bra, rekomenderar den starkt! Sen tillslut så gick ju planet till sydney, och jag såg två filmer för jag kunde inte sova. Kungfu Panda och What happens in Vegas. Bra filmer! Sen sov jag i fyra timmar till kl 5.30 så jag har varit vaken sen dess, och nu är klockan 14.45. Varit på ikea idag med mamma och köpt nytt skrivbord till mig, förvaringsgrejer, papperskorg och andra småsaker, typ prydnader. Ska tillbaks dit om nån vecka igen och köpa spegel, sminkbord och lite annat smått och gott. Just nu håller jag på att packa upp mina kläder och hänga in dom i garderoben, tror nästan inte allt kommer få plats. Menmen, det har iaf gått bra med resan och allting, och jag hoppas ni har det bra hemma. Det är 8 timmars tidsskillnad mellan sverige och australien, så lägg på 8 timmar så vet ni hur mycket klockan är här! Återkommer senare med mobilnr och sådant :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Saknar dig baby :)

hoppas du har det bra där hos din mammi,

kommer snart :D



Love you,

"Together forever, never apart

mabye in distance but never in heart"



Pöööööööööööss

2008-08-23 @ 23:11:36
Postat av: annish

Nu är hos KERSTIN, och mammiii

och jag saknar min röarkompis, jag saknar min spontana sabina!



Honey honey - mamma mia,



vi ses snart !



pusss

2008-08-24 @ 21:30:39
URL: http://annajss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0