Hejdå sverige

Igår var en jävligt jobbig dag, sa hejdå till alla mina vänner som jag inte kommer få träffa nu på ett halvår. Den här dagen har äntligen kommit, jag kan nästan inte fatta det. Det har alltid kännts så länge kvar, som att man har all tid i världen på sig att göra saker man vill. Men nu är dagen verkligen här, nu flyttar jag. Var med olivia igårkväll och bara tog det lugnt precis som vanligt, sen gick jag ut och träffade lillanna och sa hejdå till henne. Sen när jag skulle säga hejdå till olivia så kom alla tårarna. Det kändes så jävla jobbigt, det var sista kramen det här året. Min bästa vän som jag alltid kan komma till när jag vill, som jag vet alltid kommer så fort jag behöver. Men nu går det inte, för jag är på andra sidan jorden. Kommer blir jävligt tufft att klara sig.. men jag överlever , och det kommer ni här hemma också göra. När jag kom hem satt jag bara och grinade, sen pratade jag med elin i telefon och grinade med henne också och pratade lite om allt möjligt som har med livet att göra. Nu har jag sovit 5 timmar, ögonen är uppsvullna som fan och jag ska strax sätta mig i bilen och fara..
Jag kommer sakna er, otroligt mycket! men tiden kommer gå fort det lovar jag, så vi ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0