Grattis amanda

Simningen började typ kl 5 imorse, och amandas kusin kom 2a, så nu är hon i OS final! Och den är 04.09 inatt så vi ska va uppe och se den också såklart.. efter det var vi helt galna, typ adrenalinkicken vi fick alltså, så vi kunde inte sova utan låg i sängen och drygade jävel med varandra och kom på en massa saker vi ska lära killarna i australien sen. hittade även på världens bästa raggningsreplik som jag ska köra.. "jag kan simma, men i dina ögon drunknar jag" och sen när jag sagt det ska jag ba "BLUBB BLUBB BLUBB BLUBB...." osv och typ ha värsta inlevelsen att ja drunknar och låtsas simma därifrån.. fatta killens min om man drar den!? hahaha så sjukt kul. vi vaknade sen av att amandas typ pappa ringde och berättade att amanda hade fått en lillasyster, och sen direkt efter fick hon veta att hon fått en kusin också. så inom bara några timmar så hade hon en ny syster, en ny kusin och en annan kusin i OSfinal.. det är inte dåligt! haha :) har städat mitt jävla rum nu också och rensat ur garderoben lite, har massa kläder jag ska sälja som jag inte använder. börjat plugga inför ARL provet litegrann, asdrygt..

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååååååh gumman, fy fan vad jag saknar den där kvällen :( :( minnen för livet säger jag bara!!

2008-11-07 @ 13:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0