Friskare

Nu har jag bott i bäddsoffan sen i torsdags, och börjar äntligen bli frisk. Min feber är äntligen borta , den har gått upp och ner som en jävla berg&dalbana dom här dagarna, men lyckades aldrig överstiga 39.9 grader. Så under 40 var jag iaf! Så nu har jag bara svinigt ont i halsen och huvudet och hostar och har mig. Inte nice alls, men snart äre väl borta hoppas jag. Har även hunnit med att få höra att 1. jag ser ut som ett troll 2. jag ligger som en påse jordnötter 3. jag låter om en elefant. Känner mig ganska stolt över att ha åstadkommit det, iallafall nummer 2. Kan tänka mig att det inte är många som lyckas med det. Har även levt på nyponsoppa dom här dagarna eftersom jag inte kunnat äta så mycket mer, försökte trycka i mig lite wok igår men de blev inte mycket kan jag lova. Och såklart har jag slut på gratis sms och pengar på mobilen, så jag har legat där helt ensam och inte pratat med någon annan än pappa när han har sagt godnatt typ. Fast amanda har varit gullig och ringt mig två gånger, och vi hade ganska intressanta samtal, jag upptäckte även då när vi pratade att man kan ta tempen i naveln. Ja gott folk det funkar faktiskt galant , tro det eller ej.. hahahha. Jag har även lärt mig en hel del under dom här dagarna, bl.a att man inte kan ta livet av sig genom att hoppa upp i en takfläkt och försöka bli halshuggen eller nånting, man måste nämligen använda en jättesnabb fläkt med rakbladsvassa grejer för att det ska funka. Yes, discovery channel is the shit vet ni. Nu ska jag dock återgå till min älskade bäddsoffa och se mer tv och sova lite till så kanske jag är helt frisk snart.

Kommentarer
Postat av: sara

ja, man har hört uttrycket sitta som en säck potatis men att ligga som en påse jordnötter var nåt nytt ;) hhaha

2008-08-10 @ 17:43:21
URL: http://sarasundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0