Dark Matter?

Blev gomiddag med nästan hela tjocka familjen, grillspett och allt möjligt. Satt riktigt bra. När jag sen gick ut för att vänta på bussen kommer det fram en 18årig kille till mig och börjar prata med mig, börjar med "Oj jag trodde du var nån annan... men vem är du?" och så fortsatte det. Han var himla trevlig , och jaa.. han var lååångt ifrån ful! Men självklart så fråga ja inte vad han hette eller nånting och det var så sjukt kul för han va så himla borta hahha. Men sen tog jag bussen ner på stan och träffade amanda och sedan lite fler folk. Stannade inte speciellt länge, så vi gick upp och tog bussen hem till lillanna där vi satt och bara småpratade en stund. Sen bar det av hemmåt där jag och amanda såg nån helt random film som hetter typ Dark Matter eller nått sånt, och den var faktiskt bra men asså man fattade som ingenting. Haha!

Ååååhhh ge mig september NUUU!!
Mamma ska försöka fixa biljetter till Pete Murrays konsert i sydney. Är så sjukt taggad jag hoppas verkligen det finns biljetter för jag vill sååå gärna se honom, han har sjukt underbara låtar, fina texter som fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0