CSI

En lugn dag igen, och en lugn kväll. Gick med amanda och anna ner på stan och gick runt en stund. Tog bussen hem och kröp ner i annas säng med tårta och chips och satte igång lite CSI i väntan på att våra små barn skulle komma hem från kvällens äventyr. När dom väl kom hem blev det tjejsnack inne på tjejernas rum, vi satt där i typ nästan två timmar. Blev ganska intressanta samtal må jag säga , haha vi har uppfostrat dom väl på bara en dag! Jag och amanda gick hem typ vid halvtre och vi fick just ett samtal från lillanna som sitter i sitt rum nu för småflickorna våra fick lite besök hahahah. Jag vill sova för jag är så sjukt jävla trött och jag ska upp tidigt imorgon också typ, men amanda ska se sin kusin som är med i OS och simmar, så ja måste va uppe en stund till tills det börjar eftersom amanda ändå kommer sitta vid datorn och det är omöjligt att sova när min dator är på typ ;p Måste ta tag i pluggningen imorgon , har fan provet på tisdag och jag ska hinna skriva typ rapport grejen också som är så dryg. Och jag har inte ens börjat läsa eller nånting, inte ens öppnat boken. Så det blir lite stressigt med det, och ska även städa ur hela rummet typ och börja packa det jag ska ha med mig, och sälja grejer som ja inte vill ha kvar. Och så ska man hinna spendera tid me massa folk också typ säga hejdå, jag kommer typ få magsår för jag kommer stressa ihjäl mig.
Åker iaf på torsdagmorgon så sista dagen för mig blir ju onsdag, alltså om typ sju dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0