Bittersweet poetry

Blev en hemmakväll igår, var ganska trött så la mig i sängen och kollade på två filmer. Take the lead och Hancock, och dom var riktigt bra båda två. Sen sov jag som en stock, och skönt var det! Vaknade av att pappa kom hem och levde om, men när han tillslut for la jag mig igen och tänkte ba hur jävla skönt de skulle va att somna om, men då hör man ungjävlarna ute på gården skrika hela tiden så jag riktigt smäller igen fönstret och hoppar ner i sängen igen.. men precis som jag har lagt mig så ringer nån jävel på dörren, flera gånger också.. så var tvungen att gå upp och det var då lillanna som kom, så nu har jag varit med henne hela dagen och fixat lite med ARL;en och så har jag sminkat henne och gjort henne as snygg.. haha. Ikväll ska jag dra till umelagun för den där pool disco grejen, anna jobbar så jag ska va där me henne typ. Blir nog roligt iaf en stund , sen styr vi typ upp nått kul nånannanstans. Amanda och elin hänger nog också med tror jag , iaf amanda.. och jag ska fan ha en sån där adam tensta tröja, haha. Mycket man vill ha i denna värld, typ kanye west brillor, grymt snygga dom är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0