våga vägra

sitter och har data nu, sjukt jävla tråkigt och jag vill bara härifrån...
ingen ork alls! olivia kom till mig imorse och käkade frukost med mig,
mysigt värre.. sen fick jag skjuts på hennes supermoppe till
busshållsplatsen ;) inte illa, men jävligt kallt..
chill kväll igår med fotboll osv, väldigt mysigt! hoppas fan att
allting ordnar sig nu, är less på att vara less eller va man ska säga.

jag vill inte vara sur på dig, för du är jävligt fin ändå..
men ja blev ba besviken att du gjorde sådär, och ja vill
inte tro det om dig.. och det är så jävla svårt att prata med dig
om saken också.

nu vill jag ut och röka, och bara försvinna.. hem och sova
eller vad som helst.. :/

Kommentarer
Postat av: Olivia

i will take your hand ;]
jag längtar tills du kommer, då blir det kladdkaka!

2008-04-03 @ 13:50:23
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0