Söndag

Såg på 27 dresses inatt, hade ingenting annat att göra , den var faktiskt bra!
sen dog internet så ja gick och la mig , och sen sov jag typ aslänge.. lär inte kunna
somna alls inatt , och jag får inte komma försent till skolan imorrn... for iallafall
till olivia före middagen nån gång och tog det lugnt , åt nudlar osv. sen for vi ner till
hennes pappa , jonas skjutsade oss och deras lilla nakenhund åt upp mig i bilen.
såg på tv och åt kex med ost , mums! saknat att umgås med dig gumman.. ska fan också
göra en tatuering för dig , för att du är världens bästa vän (L)
så nu ligger man här i sängen igen och har ingenting att göra , pappa kom just och stängde
igen min dörr för han tyckte det luktade för mycket rök tydligen , synd för han då. 

inte länge kvar till permantenten nu! bara typ ... 2 veckor :) ska provrulla
imorgon igen , tagga! för elin ska nämligen bjuda på kladdkaka skrev hon hahah
är jävligt nice att bli ompysslad i håret , slipper ja fixa de själv ;D hihi .

Kommentarer
Postat av: elin hjärpe

din (och min?) efterlängtade permanent ;)

taaaaggg

2008-04-14 @ 21:48:46
URL: http://ehjarpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0