sommar och sol

Försov mig idag riktigt ordentligt... men kunde inte sova förrän efter 4
så jaa ja vet inte.. drog iallafall till stan för ja tänkte ta bussen därifrån
till skolan ,men då träffade jag ju elin emma och amanda , så vi gick och
köpte glass istället och njöt av vårsolen! sen kom även gulliga albin dit
och vi satte oss nere vid kajen och smygsolade lite och tog massa bilder!
solbrillorna och vårjackan var på , och dagen har bara varit jättebra..
jenny kom också senare :) sen drog jag och elin till gymmet, asnice!
kändes sjukt skönt att träna faktiskt, har inte gjort det på nått år nu? haha
förutom dans då , men det är inte samma sak. sen träffade jag ken och lofa
och två till och typ kollade på fåglar? lofa jagade sin kompis med en kebab typ
som han sedan slängde på honom , sjukt roligt .. hittade en jättefin knapp
också "Jesus älskar alla barnen, särskilt mig." otroligt fin var den tyckte jag.
bussen hem for 20 min för sent från stan för busschaffisen fick tydligen
inte igång bussen (alkolås nu vettni) , jävligt drygt... men hurtig som jag kände mig
käkade jag tonfisksallad när jag kom hem och nu har jag varit ute och gått
i dryga 40 minuter :) jävligt skööönt.. hoppas jag kan sova ikväll så jag kan
ta en morgonpromenad imorgon innan vi har nationella i engelska.

Kommentarer
Postat av: Ewie

jag längtar till sommaren :D ..

2008-04-16 @ 21:49:42
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0