she said i know

Nu är man permanentad iallafall, typ wannabe affro :D haha jag
är nöjd med det , fett coolt. men sjukt jobbigt att göra det , nacken dog
ju typ . luktar inte så jättemums nu heller, men de försvinner ju :)
sitter här typ hur mätt som helst, grillat fläskfile. hur gott som helst!
igårkväll blev det iallafall några glas vin och spela spel med brudarna
hemma hos carl , sen lite tv-spel också. hade faktiskt sjukt roligt!
och när jag och amanda skulle fara hem blev vi stoppade av polisen,
var typ helt seriöst roligaste på länge ! alkotest , men jag slapp haha.
sov länge också kändes det som , eller iaf amanda! jag låg och halvsov
från halv 10 till typ 12. skööönt !

så får man väl se vad som händer ikväll , fast skulle ändå vara skönt
att bara slappa! men vi ser väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0