nu jävlar

Okej ska berätta lite mer om min helg nu , när jag äntligen har tid och
blogg.se har varit lite fucked up senaste dagarna så!
det blev iallafall en tjockiskväll med amanda, olivia, vic, theres och ph
på torsdagen tror jag det var.. jag och amanda liftade till obs
för att köpa panpizza, kändes riktigt värt!  :) Sen på fredag drog vi till några
nya vänner och förfestade, och sen bar det iväg till Nadja på ersboda.
Blev ganska mycket tjaffs där ett tag, och jag har en ny person att hata!
Bar av hemmåt sisådär vid halv fem på morgonen, riktigt skön promenad..
På lördagen blev det tacobuffé med amanda ! satt sjuukt bra ;)
sen blev det lite småparty på kvällen, sen mer chill hemma hos våra
nya vänner igen, och såklart lite bråk med pappa där vid 3tiden när vi kom hem.
sen har det hänt en jävla massa mer också som jag inte tänker skriva,
dom som jag vill ska veta det vet redan , om vi säger så..
så ikväll har jag kollat på dansen, hängt med jenny, amanda och peter
en stund, sen for jag till typ hedlunda och träffa elin m.fl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0