makaroner

lördagkväll var stressig, och jävligt kall.. var på ersboda en stund , sen tog jag
bussen ner på stan! asroliga människor som satte sig med mig på bussen,
hahah ojoj.. sprang in i lina på stan , jättetrevligt att se henne igen :)
hoppade iväg till maria där det var lite partey , men drog ganska snabbt
med elin och johanna till teg där det också var partey. kvällen blev helt jävla
fucked up , men jag hade trevligt som fan stundvis. lofa min bästa vän, haha.
och tack du , för att du ba fanns där. det vart inte så jättemycket sömn där på
soffan , men det dög iallafall .. söndag var det sliiiitet som satan , men pallrade mig
ändå ut. simon kom och hämtade mig , så drog vi till hedlunda. björn gustavsson
i parlamentet är ju typ bästa <3 haha .
sen har jag typ varit hemma... inte orkat skolan nånting , hängt litegrann på stan
istället ... jättebra! skulle egentligen till ungdomhälsan idag och snacka me nån,
men vi ringde och ville ha en tid hos en riktigt psykolog istället, så de blire.
funderar på att gå ut på långpromenad snart, men är ganska fastklistrad vid tvn,
typ bara bra grejer  ju ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0