Here by me

Vaknade klockan 11 idag.. hoppet för mig :/ men jag for iallafall till skolan
och var där en lektion, tyckte jag var duktigt. tack bror för att du körde iväg mig
till skolan ;P efter den lektionen for jag till stan med jenny och elin , fick
sällskap av lofa ett tag också ... fan va vi åt mat! det blev först en strippsmeny
på frasses , sen två timmar senare blev det att äta på max! inte dåligt vettni...
och sen när jag kom hem åt jag upp gårdagens tårta.. BEACH 08 HERE I COME!
Sen gick jag och satte mig i en busskur med min älskling olivia som grät
så hårt att sminket fastnade under ögonen... ojoj lila vän <3 jag vill inte flytta ifrån
dig , men ingenting är säkert än :*
och ja olivia, tetris kan suga kuk nu... de går sämst, har mitt rekord på 96
och jag klarar knappt att komma över 70 nu när ja spelar... mina skills har
försvunnit sen i förrgår :( buuuhuu .. rip tetris skills!

ska försöka gå upp tidigt imorgon och ta mig en uppfriskande morgonprommis,
skulle sitta hur fint som helst... om jag nu kommer upp , vilket jag inte tror! och
om jag nu skulle komma upp lovar jag att de kommer va skitväder.. alltid sån otur!

sötnos, jag förstår mig inte på dig ibland.. hur vill du ha det egentligen?
jag kommer inte finnas här föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0