Fredag lördag what?

Fredagen började hur bra som helst.. jag vart värsta glad och
hade faktiskt kul , men det förstördes efter samtalet med skolsyster..
har iallafall bestämt psykologträff nu , är väl säkert bra men ja vill ändå
inte.. efter skolan hängde vi på stan en stund och sen for jag med
jenny och elin hem till mig och åt pizza , mums! :) köpte sen en stor
gelénapp till nadja som vi hedde några ljus i, såg jättebra ut.
nadja sötnosen som fyllde 20 , vi hade jättekul faktiskt vi tjejer sen
vet jag inte vad som hände. for helt i onödan ner till stan med theres
men vi fick med oss malin, ida och victorea hem till nadja iallafall.
satt ute i trapphuset och grinade och kände bara hur allt rasade samman
ännu mer, men fina vänner som jag har satt och tröstade mig och
lyssnade .. tack för det.. <3 sen blev det bara en massa bråk .. så jag drog
iväg till hedlunda och spenderade natten där , även fast jag inte fick ..
vaknade klockan 9 typ , första tanken som slog mig var "vars fan är jag?"
men efter ett tag så blev det klart för mig. pappa ringde och typ skrek litegrann
på mig om hur orolig han va och blabla men han brydde sig inte om att jag
var ledsen , kändes skitbra ... var jättefint väder , as skönt att sitta ute på balkongen
och ta en morgoncigg i värmen. kollade på lite när grabbarna typ städade också
sen gick jag och träffade elin som inte var ganska så bakis. for hem kanske vid
klockan 1 och satte mig vid datorn , huuur trött som helst och hungrig som satan
men hade ingen ork att göra mat.. somnade typ mellan 4 och 6 , sen blev det
gomiddag med lite gäster.. mer gråt och har nyss cyklat över hela ersboda för
att få cigg , jävligt jobbigt men nyttigt för mig iaf.. ska se nån film nu , och
imorgon får jag äntligen vara med olivia .

jaa jag mår sämre än jag nånsin har gjort i hela mitt liv just nu , men och ni inte vet varför
så ska ni fan inte klaga. om ni var i samma situation som mig skulle ni fan fatta att det inte
är så jävla lätt. blir så jävla irriterad på sånna människor , ni vet fan ingenting om mig eller
mitt liv. mest irriterad blir jag på dom som tror att dom är så jävla mycket bättre än en själv
och ska hålla på och vara skadeglada. usch. kedjerökning på g nu.


Kommentarer
Postat av: Olivia

men lilla gumman.. vill inte att du ska må dåligt. jag skulle fan önska att det var jag som mådde dåligt istället för dig! jag älskar dig och det vet du

2008-04-13 @ 00:58:55
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0