Fram och tillbaka

Konstigt nog kom jag upp jävligt tidigt imorse, kom i tid till skolan och allting!
Wiiie känner mig jätteduktig.. min käre storebror fyller 19 år idag också , galet
att det egentligen brukar vara typ påsklov då han fyller år men , jaja .
mitt humör idag har bara velat fram och tillbaka , upp och ner.. ena stunden glad,
andra ledsen , arg , besviken , sur , överlycklig och ja gud vet vad. pappa var
snäll och köpte nya hörlurar till min ipod, nå små blås koss grejer.. dom dug! =)
har just ätit gomiddag med mormor pappa och broder, ska snart ner och baka lite
tårta när pappa är klar i köket.. fick även 100 kr av farmor , generöst! hon tyckte
jag behövde lite fikapengar , men nej dom hamnar i sparbössan.

blir så less på dig just nu... nu måste jag fan röka om ja ska orka
sitta och vara trevlig med jävla familjen.. bluäähäähäh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0