äru go eller?

skön dag , även fast jag försov mig och missade nationella!
menmen, de löser sig alltid. allting verkade gå åt helvette i början av
dagen , kände ba hur jag inte orkade nånting och ba sitta hemma imorgon
eller nånting , men sen kom solen fram och allting löste sig faktiskt! hahha .
shoppade litegrann , en tröja från nicole och  ett halsband  :) fina grejjer vettuu..
sen blev man nästan påhoppad av hocke när man kom hem (en hund) , för nu
är farmor och stig här, snart kommer mormor också :) så det blir kalasmiddag!
orkar inte att min ena hörlur till ipoden har gått sönder , fick dom fan för typ 2 veckor
sedan och jag har redan lyckats.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0