Anusmark

For ju till ansmark igår för en filmkväll, sjukt skönt :)
Det blev jag theres olivia amanda och jenny, sen även peter och emil.
Började först hos amanda då , käkade tacos och grejer sen for vi till jenny.
började se skräckfilmer och alla va skiträdda , spökhistorier och grejer..
jag blev asrädd för en grej som ja inte tänker skriva här, hahha
men jag började iallafall grina! :$
delade säng med olivia och theres, och jag låg längst in mot väggen,
där man brukar ha huvudet, och såklart så stog det en garderob
brevid så jag kunde inte sträcka ut mina ben på hela natten , var inte
speciellt skönt kan jag lova.. amanda snarkade också, och emil
pratade i sömnen. peter hade tydligen börjat skrika men det hörde jag
inte , som tur var! inte mycket sömn blev det , men jävligt mysigt :)
Nu är man jävligt sliten, typ nyss kommit hem.. vill ba slänga mig i duschen
eller ta ett bad , men jag orkar verkligen inte.. ska försöka fixa nå snus eller
cigg sen om jag hinner!

Blir förhoppningsvis olivia ikväll min kära vän och syster ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0