You're just as bad

Man kan sitta och fundera på livet hur länge som helst. Hur bra och dåligt allting är, och hur mycket det egentligen är som man inte förstår. Som inte jag förstår. Hur sjukt jävla dåligt jag tycker att mitt liv är, fast det egentligen är bra om man tänker på att det faktiskt finns dom som har det jävligt mycket värre. Men om man tänker på hur alla andra har det (ok, iaf dom jag känner) så klagar jag faktiskt på mitt eget. Vissa saker trivs jag med, men ganska mycket mer som jag bara vill.. jag vet inte, radera eller något. Vill inte försöka få folk att tycka synd om mig eller något sådant, alla känner nog såhär ibland antar jag? Men dom som vet vet vad jag menar.
Deppmusiken är på igen, som så många kvällar förr. Men bra är väl att jag kommer fram till många vettiga grejer, typ nya mål och annat shit. Hur jag vill leva mitt liv, och vad jag ska göra åt det. Och snart är det vinter.. okej, några månader, men det kommer gå snabbt. Lika snabbt som allt annat går nuförtiden. Men jag vill ha vinter. Jag vill ha snö, och jag vill lämna detta land. Några veckor hos mamma kommer sitta såååå bra. Sjukt så jag egentligen saknar henne.. Jag kan känna ibland att någon tagit en halva av det som förut var jag, för jag saknar min mamma. RMK - Det regnar i stockholm, den ger mig en konstig känsla. Men på något sätt trivs jag med den känslan. På tal om att sakna folk, och konstiga känslor.. Mina (fd?) bästa vänner som jag delat så fina år med. Som bara har försvunnit mer och mer, men sen hittat tillbaks lite då och då.. det känns tugnt utan er, även fast vi lever så olika liv. Ni är ändå mina älsklingar ju, genom vått och torrt. Hjälpt mig genom massvis med grejer. Men frågan är ju om det nånsin kommer förbli vårat lilla gäng.
Och du, förlåt för allting. Jag vet inte hur jag vill ha det, mina känslor drar mig som åt olika håll. Du är sjukt fin och allting sånt dära, men jag vet inte vad mitt problem är. Jag är nog inte så bra för dig ändå.

Jajaja, ganska drygt inlägg känner jag.. så ska sluta skriva nu och sätta mig och ta lite frisk luft som vi kallar det och fortsätta mina funderingar. Godnatt pussn

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0