Tonic

Come take a walk with me.
Jag vet inte vad jag ska skriva om den här (jävla) kvällen. Längesen jag var på sånt här dåligt humör, nej är inte depp eller ledsen. Missade bussen kl 9 så jag gick till haga och mötte Victoria, redan missat dom andra så vi åkte till ersmark bara för att fördriva tiden typ. Sen åkte vi till stan direkt, och därifrån till hedlunda. Stannade i kanske 10-15 minuter sen åkte vi tillbaka till stan. Sen åkte vi återigen till haga där vi sen stog ute i regnet och pratade med folk, och sen gick till mariedal. Och jag är BLÖT, som att jag duschat med kläderna på. Kallt är det också, och så sjukt less. Och sen gjorde ju David mig på ännu sämre humör, dra åt helvete. Jag som haft en sån jävla bra dag, den bästa på flera veckor. Och varit så taggad och jaa allt har varit great, sen blev kvällen cp. Ont i mina vader har jag också. Inte så konstigt efter mina danslektioner idag då.. först street, sen dancehall direkt efter. Tar på krafterna!
Men nu ska jag mysa ner mig, med duntäcket och massa kuddar och he på nån kärleksfilm. Fixa ordning en kopp varm choklad tror jag också, eller kanske te. Och sen ska jag bara drömma mig bort (haha ni vet).

Wooh jag ska få gå till nån spec kärring i skolan också. Känns faktiskt ganska skönt , tror jag behöver det. Ska få massa hjälp och grejer (nej inte med skolarbetet).

Lauryn Hill - Nothing even matters < tummen upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0