Stone sour

Åååå vilken härlig dag, lalalalalalala..... Ted Gärdestad muntrar faktiskt upp en måste jag säga. En trevlig liten stund där i bilen med broder, vi sjöng fint. Chill att han har körkort nu faktiskt, bra taxi. Kör som en "riktig tonåring", som han säger. Tukta pappas bil lite sådär.. Dags för mig snart också , nästan.. bara typ 487 dagar kvar.

Varför, varför, varför ska jag bli påmind om det vart jag är går och vad jag än gör? Det är så jävla jobbigt att det är såhär.. "You only get 2 great loves in your life" enligt SATC, stämmer det så är jag ju körd på den fronten iaf. Kan ju alltid flytta och typ leva lycklig i alla mina dagar, men det går ju inte. Och när det väl kommer att gå, så är det nog försent. Ni vet nog vem ja snackar om (förlåt du). Typ 65 mil från min jävla kärlek. Jag dör. Och självklart har man inte råd att hälsa på så ofta. Kanske bara att glömma? Det kommer aldrig gå. 1 månad sen typ.. en sjukt lång månad.
Att ligga där ute på piren och kolla på solnedgången. Ligga där ännu längre och kolla på stjärnorna och bara mysa, och tillslut soluppgången. Det var det sjukaste och bästa jag någonsin varit med om, allt var bara så perfekt. Som en film eller något. Fast såklart med ett "fortsättning följer.." i slutet. För fortsättning blir det, det är ett löfte. Men när vet man aldrig. Aaah, jag vill inte gräva ner mig i det här. Vill egentligen bara släppa och gå vidare, men det är så jävla.. ååh!!!

Dont be scared, you'll never change what's been and gone
May your smile shine on
Dont be scared, your destiny may keep you warm
Cos all of the stars are fading away
Just try not to worry you'll see them some day
Take what you need and be on your way
And stop crying your heart out

Annars taggar jag helgen som tusan! Dans imorgon, middag med mormor, fest :)
Och förhoppningsvis går det bra på skolan också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0