Söndagmorgon, eftermiddagsångest

Helgen började med ett stort kaos, jag hade typ mord i tankarna där ett tag. Helt jävla mad. Blev donkan me brudar och danne ett tag, sen hem och sova med johanna. Bakis dagen efter, vi köpte pizza och lite grejer för kvällen och sen åt vi pizza igen.. gött gött! Lördagkväll blev bara deg, typ fara runt och kolla lite, sen deg igen. Min ledsna vän och jag satte oss och såg på film med popcorn, kakor och alkohol, bara deppigt.. men efter lite dricka så stog i helt plötsligt och sjöng och hoppade i sofforna och gud vet vad. Besök vid halv två, var lite sociala och bara hängde till typ halv 6 om jag inte kommer ihåg fel.. bakis imorse igen, lite frukost och sen hade johanna match. Efter matchen käkade vi mat.. jaa vad tror ni? pizza såklart! sen städa städa städa städa hela huset. Klar nu och allt ser fint ut.. lite ångest och sånt där, aldrig varit mer sliten i hela mitt liv tror jag, och jag vill lägga mig och sova i minst 2 dygn.
Sugen på cola som FAN , ååh ge mig.... ska fan fara till statoil eller nått.. MÅSTE HAAAAA!!!

Roligt med skola imorgon, blir spännande.. tycker synd om vic och hennes hår!

helgens låtar;
 Nickeback - Photograph
 Chemical Brothers - The salmon dance

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0