Söndag

Så var helgen över, ännu en gång. Blev ju lite festande igår, hade ändå riktigt roligt. Sen har jag bara legat inne hela dagen , sett några filmer och tagit det så lugnt som man kan. Funderat en massa, och släppt några grejer och några personer, redo för att gå vidare! Känns skönt.. here i come!
Shia LaBeouf, oooj så såld jag är på honom.. haha det är bara sjukt! Han är ändå inte speciellt snygg, men det är någonting med han.. ah! Har ju mina favoritfilmer Disturbia och Transformers, där han har huvudrollerna. Massa kärlek till han alltså.
Tröttheten tar kål på mig, ska dra mig mot sängen så jag kommer upp imorgon. Orientering på morgon ju, eller? Skitroligt iaf.. Godnatt! (btw, you-know-who är fan världens sötaste.. oj)


image5
(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0