Rewind

Den här veckan har varit hemsk.. bara hemsk. Fått mina små happymoments (p.g.a en viss person) men dom har försvunnit ganska fort igen. Men tack iaf, för att du är så jävla underbar..
  Kvällen började på subway , och slutade på subway. Umedalen, stan, sandbacka, stan, mariedal. Skön kväll, med många roliga människor! Tack för skjutsen hem dull. Nu ligger jag och johanna och degar i sängen och ska sova, för hon ska jobba imorrn.. jobbigt värre! Sen blire att gymma och sen ser vi vars det bär av. Vi har ju våra misstankar iaf.
Är johanna däckad eller sover hon bara? Frågan är ju... vågar inte peta på henne.

Du är förfan.. åh jag vet inte! Vad är ditt problem egentligen, när jag säger att ja inte vill snacka så kan du inte acceptera det? Tydligen så jaa.. nee det funkar inte. Och jag kan verkligen inte lita på dig nu. Absolut inte. Men om du betyder mycket för mig? Jaa det gör du, verkligen.. men kan inte ha det som det är, och ser inte att det nånsin kan bli nått mer än det är. Förlåt.

............... :(
nobody said it was easy
no one ever said it would be so hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0