You fall in time

4 tjejer + en säng + system of a down
det var nice! Grymt rolig kväll med Johanna , Olivia och Felicia. Började med gomiddag och mycket "fruktjuice" , sen blev det charader. Längesen jag skrattade så mycket! Sen blev det bowling och jag sög totalt, promenad till statoil sen bar det av till täfteå för mer mys. Vi sov med öppet fönster för att det inte skulle bli så kallt med tanke på att alla skulle dela säng.. men såklart låg man längst ut och nästan vara aggresiv för att få nått täcke. Vaknade flera gånger av att Felicia höll om mig på ett eller annat sätt. Lördag blev det att kolla på Johannas match, och sen bar det av till täfteå igen. Där bjöds det på tjejkväll med Theres, Philippa, Maja och Victoria. Såg Dark Water , inte den japanska då. En stor del av underhållningen var väl en påse chips, ostbollar, popcorn och godis för 100kr? Fick ont i halsen av skrik där ett tag. Sen bara tjejsnack och så sitter jag här nu och håller på somna. Det har iallafall varit en grymt skön helg, än så länge. Man vet ju aldrig vad söndagen bjuder på.... Tack tjejer!

Taggar höstlovet som fan, taggar dock inte att alla mina pengar kommer ryka på bara nån dag. Taggar också nya kläder och skor, och en skön vinterjacka! Plus ett par gosiga vantar såklart.

The truth is, i miss you
Coldplay - Warning sign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0