When you were young

3 månader kvar.. förhoppningsvis går det fort. Saknar det så mycket, att gå runt sådär lättklädd och svettas och bara vara allmänt lycklig. Finns ett minus med att fara dit, och det är att jag far dit själv. Första gången utan brorsan, och ingen kompis har råd att följa med. Men jag kommer nog ha det grymt bra ändå! Ska bli såååååååå niiiiceeeee.
image7

Nu börjar jag bli frisk iallafall. Ingen feber längre (tror jag) och har bara sjukt ont i halsen. Men kan äta lite och andas normalt igen. Så det kan bli skolan imorrn, får dricka några koppar te och jobba på halsen bara.

Insett en sak medans jag legat här hemma och tänkt.. en riktigt bra sak faktiskt, som jag inte kan skriva här. Men det kommer nog få mig att må bra, det här som jag har insett.  Det är ju för mitt eget bästa så!

INNEBANDYTRÄNING PÅ TORSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0