She looks to me

Grymt skönt att vara ledig från skolan. Kändes som att jag sov hur lite som helst, men det gjorde jag tydligen inte. Ganska intryckt mot väggen eftersom en viss Johanna tog hela sängen ;) Sen sidådär vid halv tio kom min brors kompis instormande och börja skrika och leta efter cd-skivor. Jag låg där trött som fan och skrek tillbaks att jag inte hade några, men självklart hittade han ju en massa. Låg kvar i sängen och drog mig hur länge som helst, medans Johanna tydligen gick på promenad och grejer. Sen vart det god och nyttig frukost innehållande paprika, gurka, tomat, avokado, grovt bröd, smör, ost och mjölk. Kände mig jätteduktig. Dega lite extra, sen ner på stan vid tre. Kollade på dansen och stog och pratade med Emma ett tag. Sen vart det middag hos Lares med Kajsa och Maja! Vann över Kajsa i hamburgertävling, och fick se Maja pula in en hel hamburgare i munnen.......... Sen bakade vi kladdkaka och tårta och tog mopparna till ersmark!
Väl i ersmark slog vi oss ner med Ina och Loui på Louis matta, och fikade. Vart en massa tjejsnack och skvaller, och galet mycket skratt. Maja fick även en kondom över skallen! Vi degade och hade det bara mysigt hela kvällen, är sjukt glad att vi äntligen gjorde nått allihopa tillsammans, sist vi gjorde det var i nian. Hemmåt bar det lite senare, fick skjuts av Kajsa till tonerna av Kanye West - Stronger och Destination Calabria. Jävligt bra kväll! Älskar mina flickor.

Imorgon blir det troligen ett litet träningspass, sen ska jag nog vara med Johanna och dra ut någonstans? Vi ser väl.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0