Everything goes to hell anyway

Veckorna rullar fram och tiden går fortare än nånsin. Jag har typ en såkallad tonårskris just nu känner jag...
Inte nog med det så har jag världens PMS och sitter typ och grinar. Klippte mig idag, vart sjukt kort, men det är ändå nice. Dock inte min jävla äckliga hårfärg och självklart kan ja inte färga för jag har inga pengar och ingen vill låna ut. Jag tror jag avlider snart...... Vill typ ställa mig och skrika ut all ilska och sorg jag har i kroppen, men det blir inge av. Imorgon blir det först middag hos maja (grattis) och sen tårta hos ina (också grattis) sen får jag se vars kvällen tar mig. Förhoppningsvis blir det bra iaf.

Jag hatar PMS ......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0