Yours to keep

Dagarna går sjukt fort , inte länge till jul, och då far jag, sen blire nyår, sen fyller jag år, sen äre sportlov, sen påsklov och sen helt plötsligt sommarlov? Känns som att man inte rikigt hinner med allt man vill. Har iallafall haft det bra senaste dagarna. Ledig idag (igår kanske de blir då) och imorrn (idag ? ) , gött som fan! Hade utvecklings samtal också, gick väl ändå okej förutom att Rie är så dryg och leker psykolog me mig och jag vill typ slita skallen av henne. Sen på kvällen var jag med victor! :) blev film , och hade fan trevligt! ses på fredag grabben.
Nu ska jag hitta nått att knapra på tror jag, och se film eller några avsnitt av Heroes. sen kommer jag nog sova som en stock i min sköna säng, och när jag vaknar blir det förhoppningsvis johanna!

Hoppas livet är bra för alla, för det LEKER för mig!b

Och jaa david, du kan dra åt helvette du också.
Jag menar det; jag hatar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0