Who would forget that?

Fredagnatt... allting kändes precis som förut, jag kände mig trygg och trivdes som tusan! Vi var bästa vänner i flera år Maja, vad hände? du är fortfarande min favoritmaja :) måste träffas oftare, vi har så mycket att ta igen. Lördag var mest nice med brudarna, schlager och gud vet vad. Aldrig skådat någonting snyggare! Sen dess har jag endast softat och ägnat mig åt saker som är bra. Umgåtts lite med min älskade olivia ;) love you hun! I helgen blire FARMOR och älsklingskusinerna :D kommit fram till lite prat, att jag och johanna möjligtvis är släkt... på väldigt långt håll då. haha, vi får väl se! Skulle faktiskt vara grymt..




Oh yeah, that's my girls

Jag blev iaf överlycklig över snön, astaggad på vinter och julafton, som jag dock inte kommer spendera i sverige. Men ändå, stämning! Så nu när jag skulle gå hem från olivia... så var det bara slask... och regnade.. så fort försvann den lyckan! (precis som all annan lycka?)

5 VECKOR!?!? taggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0