Shake down

Råkade ta en sovmorgon idag. Jaa, råkade. Väckarklockan ringde typ kvart i sju, tänkte snooza en stund, vaknade en stund senare och klockan var 11.27?! Och då orkade jag verkligen inte duscha och göra mig i ordning för skolan, så tog en lugn hemmadag. Drog till olivia strax före tre, sen handlade vi och gjorde tacos,  åt lite för mycket men vafan de var gött. Krikko joinade oss för film, den var fett wierd , hette typ Slithers :S eller nått liknande. Sjuk film iaf.. Till det blev det ju såklart chip + dipp och cola. Haha men det var kul..
varit med olivia typ alla dagar den här veckan, tack för det gumman! och nu är det snart helg, 2½ timmes dans imorrn och städning, sen har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska göra resten av helgen..
blir väl sötnosen nån dag iaf :]
olivia är min hora och jag är hennes pimp ?
eller var jag horan, olivia slynan och krikko pimpen?
äh skitsamma.

har iallafall kirrat biljetterna till australien nu, taggar jäveeel!!
även fast det bara blir 21 dagar ... =/

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är min hora och jag är din slyna och krikko är våran pimp! eller? ;D ehehhe.
:)

2007-11-25 @ 00:50:39
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0