Right now

Mer än 3000kr på tre dagar, det känns skönt. Blev en lång vinterjacka, fred perry dojjor, svarta stövlar, ziphood, två t-shirts, en svart långärmad tröja, tre par strumpbyxor, grå kjol, ett par jeans och två par örhängen. Shopping är som ett lyckopiller. Fick ångest efteråt dock eftersom jag nu inte har några pengar alls att leva på den här månaden, wohoo. Men det brukar ju ordna sig, gulla lite med pappa.
Tisdagkväll började med "förfest" hos stekman med trevligt folk. Jag och Zara tappade bort alla påvägen till X3M. Det började ändå liiite segt där inne men de drog igång sen. Det var varmt, äckligt och trångt för det mesta, men sjukt roligt ändå. Lite drama blev det väl, men vad vore livet utan drama? Har även små minnen av sjukt pinsamma grejer jag gjorde som bara får mig att vilja sjunka genom marken. Bästa med kvällen var väl att träffa allt folk, kramkalas x1000. Och såklart sötnosen :]


Kommentarer
Postat av: lcfxjlxjczsxo

vafan haru gjort med håret så jävla ugly fy fan.. du ser ut som en jävla kärring din feta kossa

2007-11-05 @ 18:47:25
Postat av: fdwkjdkdlc

du ser rå fet ut i kjolen, okej alla vet att du är ett fetto men asså du kan ju försöka använda kläder som du inte ser så förbannat fet ut i???? asså serriöst skippa att shoppa kläder och spara pengarna till en plastkirurg, du lär behöva det.

2007-11-05 @ 21:20:24
Postat av: hej

det dom säger är inte sant, du är jätte snygg :)

2007-11-08 @ 08:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0