Mm-m-mmm

3,5or + idol med vic i fredags och vi ba softade. Gick i regnet nerför typ hela ÖK till någon fest där vi hann vara i typ 10 minuter, sen fick alla dra så kom typ polisen.. vi var ganska less och blöta som fan, men fick som tur var skjuts tillslut! softade där till kl 3 typ.

spelade det där "buzz" spelet på ps2 igår, hahah det var fan jävligt roligt ändå (troligen bara för att ja ägde alla) , satt uppe till halc 6 och snackade med mina vänner i london, är taggad på att träffa dom!
och idag softade jag med min kära vän Olivia, såg Love Actually , SÅ JÄVLA UNDERBAR FILM kan typ se den hur många gånger som helst! Anyways , nu ska jag nog se ett Heroes avsnitt innan jag lägger mig , sen blire back to school!

16 dagar kvar till jag far, 35 tills jag är 17 år , woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0