Min resa

Min resa borjade kl halv 9 pa morgonen den 25 december , pappa korde mig till arlanda dar mitt plan till london skulle ga klockan 4 pa eftermiddagen. Allt gick fint och jag kom fram till london , men dar vart det knas och mitt plan skulle inte lyfta sa en tant sa bara at mig att ta min vaska och ga till Qantas service desk och fraga om mer information.. sa jag tog mina grejer och gick dit , och hamnade pa ett fett lyxigt hotell en bit fran flygplatsen dar jag skulle spendera natten. forst var jag forvirrade och hade typ panik , vadfan skulle jag gora osv. men lugnade ner mig och softade och njot som faan av lyxet. skulle upp 5 morgonen efter for att fara till flygplatsen , mitt plan skulle ga klockan 8 , men det vart forsenat sa jag fick vanta till halv 11. sa jag fick tillbringa 17 timmar i london och det var gaalet nice, vill tillbaks. sen bar det av mot bangkok , och sen vidare till sydney. fick sitta brevid nan acklig javla tysk kille som andades hogt...... men anyways , kom hit for ca 6 timmar sedan , sa hela min resa tog ungefar 2 dygn. aven fast jag var ensam sa hade jag riktigt trevligt , roliga sma pratstunder med engelska pojkar och sadar, hahahaha.
nar jag kom fram hit sa for vi direkt pa fest , nagra av grannarna har ska flytta sa det blev typ fetfest med massa manniskor fran kvarteret och det var jattetrevligt. sen sag jag en bit av John Tucker Must Die. och nu ska jag snart ga och lagga mig , for klockan ar 1 pa natten (8 timmar fore sverige)

mitt mobilnr har i australien ar +61417418079 , sa det ar bara att smsa , lovar att jag svarar :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh! jag vill vara med dig just nu.
köpte du ngt i london?! :D hihi

2007-12-27 @ 19:22:27
URL: http://oliviasv.blogg.se
Postat av: Olivia

okej! kanske blir på hemvägen? eller iofs, då blire ju graham!

2007-12-28 @ 12:15:16
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0