Makeup

Ni ska bara veta hur mycket jag älskar min bästa kompis! softat hela veckan typ , igår blev det dans och sen olivia. drog iväg till berghem, typ hade kul och sådär, hem och åt kex med ost , och sov länge! Sett några till avsnitt av heroes och typ tagit de lugnt.. käkat vindruvor så det står härliga till också , sjukt gott ändå.
Nu väntar jag bara på att farsan ska komma hem så att jag får äta middag snart! Sen blir det älsklingen ikväll, tare lugnt och se film.. om han hittar nån film att se :)

livet leker




image12



Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag ba älskar dig fett jävla mycket! :D
hur kul som helst hela tin me dig, blir å göra om fredagen nån gång.. gotta talk to you by the way, about yesterday night. :/
vill du komma och baka pepparkakor? hihi

2007-12-02 @ 10:52:15
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0