Baby loveeee

victorvictorvictorvictor, så underbar :)

vaknade typ vid 1 igår , drog till olivia och käkade makkizar (makaroner för er som inte vet), slöade i soffan och såg på mtv typ hela dagen, sen efter middagen drog vi till hennes mama för att poppa popcorn! slutade med ett rökfyllt kök som man inte kunde andas i , man började hosta och höll typ på dööööö. stank jävel också , så vi fick rädda katterna och allt som gick och vädra som fan, stängde in oss i vardagsrummet tillslut och såg parlamentet.

bussjäveln var typ mer än 15 minuter försenad imorse, skitroligt! sen när jag satt på vasaplan blir jag asrädd när nån kommer och bankar på rutan, men det var bara lilla emmy som duktigt nog hade ramlat med cykeln och typ brytit armen! så vi åkte tillsammans till skolan och letade våran klass som var helt spårlöst borta! satt hos skolsyster ett tag sen försvann emmy till citymottagningen för att kolla sin arm. var less och sur till en början men sen vart dagen mycket bättre. HÄPE lektionen var ju bara sjuk och jag skrattade så jag grät.

sen hem , sova i soffan, se gilmore girls + o.c + ally mcbeal! just käkat middag och nu ska jag tillbaks till olivia.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahaahh! sjukt kök, fyfan vilken stank,
det luktar typ fortfarande ju, haha!
krya på dig älskling

2007-12-04 @ 12:32:18
URL: http://oliviasv.blogg.se
Postat av: emmy

jag är söt och mycket duktiksom ramlade med cykeln :)

2007-12-07 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0